Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~martawu | użytkownik

imię i nazwiskoMarta Wieczorek adres zarejestrowany30.06.2008 @23:41:27 ostatnio na stronie01.10.2010 @21:01:43



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.martawieczorek.eu
digarty117 komentarze1273 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D80

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~olo91    06.04.2010 @22:12:52
dzieki
~ratatujj    03.07.2009 @23:07:20
dziękuje (;
_______
1 marchew 1 marchew = 2 marchewy.
~pocahontaas    03.07.2009 @22:09:36
dziękuję
tu również widzę swietną galerię. poobserwuję.
~DebrisOfMind    30.06.2009 @21:53:48
~margo33    30.06.2009 @18:23:32
milo tez czytac tak mile slowo pisane .
_______
~margo33    30.06.2009 @18:18:27
Bede podgladac ....chwile ulotne masz pod kontrola , lubie ujecia z chwila zastana
pozdrawiam
_______
~Goodka8    29.06.2009 @20:17:11
Również dziękuję Orginalne i sympatyczne ma imię:P
_______
"Ziemię pożyczyliśmy od naszych dzieci. W jakim stanie ją oddamy zależy tylko od nas"
Zapraszam do grupy http://www.digart.pl/grupy/12814/Skakuny
~Article    19.06.2009 @16:47:17
dziękuję. ;*
~ratatujj    01.06.2009 @15:46:57
dziękuje; )
_______
1 marchew 1 marchew = 2 marchewy.
~HaShu    14.05.2009 @18:48:10
Dziękuję za komentarze.
~jikan    10.05.2009 @23:19:17
Dziękuję serdecznie!
Świetna galeria!!!
~Femfatal    10.05.2009 @23:05:51
dzieki
~siwekg    10.05.2009 @22:24:08
dzięki
_______
naturze nie potrzeba make-up'u i dodatków...
~oliego    15.03.2009 @12:07:07
dzięki
_______
tak, tak..
?
~ratatujj    14.03.2009 @23:33:34
dziękuje
_______
1 marchew 1 marchew = 2 marchewy.
~DARDYRO    13.03.2009 @15:15:51
~darkoss501    10.03.2009 @21:19:00
otoz to! dziekuje ...o i widze tez nową prace... juz zabieram sie za ogladanko
_______
Zapraszam do siebie
~Klikenney    08.03.2009 @14:11:25
Fotka http://www.digart.pl/praca/3261512/Maria_Awaria__2.html ukryta z powodu "słabe technicznie" Pewnie mają rację..
_______
Bez pasji nie ma rzeczy wielkich
~darkoss501    03.03.2009 @13:31:04
dziekuje bardzo!! dopiero zaczynam sie bawic fotografią i stawiam swoje pierwsze malutkie kroczki. To byla praktycznie moja pierwsza sesja gdzie moglem ingerowac w swiatlo i jego rozproszenie no i tło... za sprawa nabycia kilku rzeczy jak widze niezbednych mam nadzieje ze z kazdą sesja beda lepsze wyniki az kiedys dojde moze do takiego etapu jak Ty ale chyba to dluuga droga przede mna...
_______
Zapraszam do siebie
~adalino    19.02.2009 @09:36:51
dziękuję pięknie
~Tasack    04.02.2009 @19:23:09
ładne profilowe...
_______
.
~dorkja    10.01.2009 @21:29:24

Wszystkiego dobrego na Nowy Rok
~CzerwonaSukienka    04.01.2009 @17:45:50
przepiekna galeria cudowne portrety pozdrawiam
~wonderfulsmile    29.12.2008 @16:41:36
bo jakoś brak czasu,zdjec i td.Ale juz zadbam o DA : )
Wesołego Nowego Roku!.Pozdrawiam.
_______
Oprócz błękitnego nieba...
~marzar    20.12.2008 @17:44:13
raz, że lubię
dwa, że można tam zrobić milion zdjęć i każde inne
trzy, że jest to blisko mojego bloku
cztery, że jest ogromne
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt